نشانه های یک پرستار کودک خوب

پرستار و مراقب کودک در منزل نگهداری و مراقبت از کودک

نشانه های یک پرستار کودک خوب

۱۰ بازديد
نشانه های یک پرستار کودک خوب
شما هم ممکن است برای پیدا کردن یک پرستار خوب خیلی جست‌وجو کرده باشید اما هنوز هم برای انتخاب و تصمیمتان مردد باشید. کارشناسان کودک معتقدند در این زمینه تجربه بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، بنابراین در مصاحبه با پرستاران کودک لازم است از تجربه‌هایشان سؤال کنید. همچنین تجربه و داشتن اطلاعات در زمینهٔ مسائل ایمنی نیز باید در بالای فهرست خواسته‌های شما باشد. تحصیلات در زمینهٔ رشد و تکامل کودک نیز قطعاً یک امتیاز مثبت است. وقتی یک پرستار مناسب را انتخاب کردید، چند بار در زمانی که خودتان خانه هستید، او را امتحانی دعوت کنید تا بتوانید کارش را ببینید و یادتان باشد که لازم است مرکز یا شرکت خدمات پرستاری نیز از این موضوع اطلاع داشته باشند و شاید بهتر باشد هزینهٔ این چند جلسه را هم بپردازید تا مشکلی پیش نیاید. در این مطلب می‌توانید با نکاتی آشنا شوید که می‌تواند به شما کمک کند تا مناسب بودن پرستاری را که انتخاب کرده‌اید ارزیابی کنید.

نشانه‌های یک پرستار کودک خوب

لیست زیر شامل نشانه‌های یک پرستار خوب است و می‌تواند در ارزیابی یک متقاضی پرستار کودک به شما کمک کند.
چشمان کودک شما در اولین برخورد با پرستار کودک برق می‌زند، کودکان به دنبال زمان گذراندن با پرستار کودک خود خواهند بود؛ اگر او خون گرم، مراقب و صبور باشد. همچنین، شما به طور مضاعف خوش‌شانس خواهید بود اگر علاوه بر کودکان، شما از مصاحبت پرستار کودکتان لذت می‌برید.



1.درک صحیح از سطح توقعات خانواده از یک پرستار کودک خوب
قبل از اینکه به عنوان یک پرستار کودک مشغول به کار شوید به توانایی ها و محدودیت های خود به خوبی فکر کنید . سپس از والدین کودک سوالات مشخص و دقیق در مورد انتظارات و خواسته های آنها از پرستار کودک بپرسید.
پاسخ این سوالات به شما کمک می کند که تشخیص دهید که آیا می توانید یا نمی توانید این نیازها را برآورده سازید.
وقتی شرایط یک خانواده و سطح توقعات آنها را بهتر درک کنید اینکار به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا مناسب این خانواده هستید یا خیر .

2.انجام امور خلاقانه از نشانه‌های یک پرستار کودک خوب
بله، انجام امور خلاقانه می‌تواند یکی از نشانه‌های یک پرستار کودک خوب باشد. پرستاران کودکان خلاقیت را به کار می‌برند تا به کودکان کمک کنند تا مهارت‌های جدید یاد بگیرند، استعدادهای خود را توسعه دهند و درک بهتری از جهان پیرامون خود پیدا کنند.
کودکان شما نمی‌توانند صحبت کردن در مورد کارهای فوق العاده‌ای که پرستار کودک می‌گوید یا انجام می‌دهد را تمام کنند. ممکن است شما پرستار کودکی پیدا کنید که می‌تواند هر کاری را به خوبی انجام دهد، اما اگر او صادقانه از همراهی کودکان لذت ببرد، کودکان شما این موضوع را خواهند فهمید. عشق او در هر روزی که با کودکان شماست جاری خواهد بود.



3. به عنوان یک پرستار کودک خوب برای همه چیز آماده باشید
اولویت شماره یک شما به عنوان یک پرستار کودک ، حفظ امنیت کودکی است که در حال مراقبت از او هستید. این بدان معنی است که باید برای هر مشکل یا شرایط اضطراری که ممکن است اتفاق بیفتد آماده باشید. لیستی از شماره تلفن های مهم و ضروری را گردآوری و تهیه نمایید و در جایی که نزدیک به دید باشد متصل نمایید تا در هنگام موارد بحرانی به سرعت با آنها تماس حاصل نمایید.
بهتر است لیستی از حساسیت های کودک (غذا ، فصلی ، حیوان خانگی و انواع دیگر) و کارهایی که باید در صورت واکنش آلرژیک انجام دهید کمک والدین تهیه نمایید. بیاموزید چه نوع اسباب بازی ها و غذاهایی ممکن است بر سر مجاری تنفسی کودک گیر کرده و موجب خفگی کودک گردد بنابراین می توانید از آنها اجتناب کنید.
داشتن آمادگی در شرایط بحرانی به شما این امکان را می دهد در موارد ناگهانی تصمیمات درستی اتخاذ نمایید.

4.ارائه فعالیت‌های آموزشی و خلاقانه از نشانه‌های یک پرستار کودک خوب
پرستار کودک می‌تواند به کودکان فعالیت‌های آموزشی و خلاقانه ارائه دهد. این فعالیت‌ها می‌توانند شامل بازی‌های آموزشی، هنرهای دستی، خواندن کتاب‌ها و حل مسائل باشند. این فعالیت‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا مهارت‌های جدید یاد بگیرند و به توسعه خلاقیت و تفکر منطقی آن‌ها کمک کنند.

5.همواره مراقب کودک باشید
همواره خطراتی در داخل و خارج از خانه وجود دارد. آماده بودن برای موارد اضطراری کافی نیست. شما باید همواره به فکر مراقبت از کودک باشید و از خطرات احتمالی پیشگیری نمایید.
در نزدیکی کودکی که مراقب او هستید بمانید. اگر در زمین بازی هستید ، تلفن همراه خود را کنار بگذارید. چشم خود را همواره به کودک و نه صفحه موبایل نگه دارید.


6. انعطاف پذیر باشید
گاهی ممکن است والدین دیرتر به منزل برسند یا زودتر مجبور به ترک خانه شوند . در این شرایط به عنوان پرستار کودک سعی کنید انعطاف پذیر باشید.
در مورد محدودیت های خود با والدین شفاف صحبت کنید اما در شرایط لزوم بهتر است انعطاف پذیر باشید. این موضوع به والدین نشان می دهد که شما فردی قابل اعتماد هستید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.